Főoldal

Meteor - útikalauz a Világegyetemhez

Magyarországon terjeszti a Magyar Posta Zrt. Hírlap Terjesztési Központ. A kézbesítéssel kapcsolatos észrevételeket telefonon (06-1-767-8262) kérjük jelezni.

A Meteor a Magyar Csillagászati Egyesület havi folyóirata. Célunk hírt adni a csillagászat legújabb eredményeiről, az égbolton megfigyelhető jelenségekről, egyesületünk programjairól. Cikkíróink, rovatvezetőink tanácsokat adnak csillagászati megfigyelések végzéséhez, csillagászati fotózáshoz, távcsőépítéshez. Számaink színes képmelléklettel jelennek meg. A Meteort író-szerkesztő gárda igazi közösséget alkot az olvasók és a megfigyeléseket végzők táborával: elég egy pillantást vetni a Meteorral a világ körül c. képgyűjteményünkre.

Folyóiratunk a legterjedelmesebb csillagászati témájú periodikaként jelenik meg magyar nyelven. Rovatvezetői és szerkesztői gárdánk társadalmi munkában, a tudás átadásának elhivatottságával végzi a megjelenő cikkek, feldolgozások, megfigyelési beszámolók összeállítását.

A Meteor elsősorban az amatőrcsillagászattal, a csillagászattal, az űrkutatással foglalkozó cikkeket közöl, más jellegű anyagok, különösen házilag készült elméletek közlésére nincs lehetőség.

Az alábbi weboldal célja, hogy bemutassa a lap történetét, rovatait, szerkesztőségét, kereshető bibliográfiájával segítse a kutatók munkáját, valamint tájékoztatást nyújtson a folyóirat megrendelésével kapcsolatban.

A Meteor friss és korábbi számai megvásárolhatók a Polaris Csillagvizsgálóban.

A Meteor a Magyar Postánál is előfizethető.

Magyarországon terjeszti  a Magyar Posta Zrt. Hírlap Terjesztési Központ. A kézbesítéssel kapcsolatos reklamációkat telefonon (06-1-767-8262) kérjük jelezni!

Image

2018. február: a Meteor 500. száma!

A Magyar Csillagászati Egyesület lapja
Journal of the Hungarian Astronomical Association

H-1300 Budapest, Pf. 148., Hungary
Tel./fax: (1) 240-7708
HU ISSN 0133-249X

Főszerkesztő: Mizser Attila
Szerkesztőbizottság: Dr. Fűrész Gábor, Dr. Kiss László, Dr. Kereszturi Ákos, Dr. Kolláth Zoltán, Mizser Attila, Dr. Sánta Gábor, Dr. Szabados László, Sárneczky Krisztián, Szalai Tamás és Tóth Krisztián.

Felelős kiadó: az MCSE elnöke